- 2026. augusztus 09.
Június 17-én a Gólyában tartottuk meg Büszkeség és kiállás – LMBTQ+ mozgalmi kvíz című programunkat, amely a 31. Budapest Pride Közösségi Fesztivál részeként valósult meg. A kvíz során a résztvevők...

Ezt a beszámolót könnyen érthető formában írom.
A könnyen érthető kommunikáció egy módszer,
amivel érthetővé tudunk tenni információt.
A könnyen érthető információt
olyan emberek is megértik,
akik a bonyolult információt
nehezen értik meg.
Szeretném, ha ezt a beszámolót
minél többen olvasnák és értenék.
A képzésről
A képzés online volt.
A képzésen nagyon sok új dolgot tanultunk.
Tanultunk például az egyenlőtlenségekről.
Az egyenlőtlenség azt jelenti,
hogy emberek között különbséget tesznek.
Például, hogy a nőknek kevesebb esélye van
érvényesülni a munkaerőpiacon.
Tanultunk a szexizmusról is.
A szexizmus a nemekkel kapcsolatos előítéleteket jelenti.
Például a nőkkel kapcsolatos előítéleteket.
A képzésen sok izgalmas feladat volt.
Voltak gyakorlati feladatok
és néztünk filmet is.
Nekem nagyon tetszett a képzés.
Ajánlom a képzést másoknak is!
Sallai Ilona beszámolója
További résztvevői vélemények a képzésről:
„Itt megtapasztaltam, hogyan lehet komplex témákat és problémákat lebontani könnyen megérthető részletekre, személyes kapcsolódásokat találni bennük.”
„Új perspektívát adott, sok „aha” élményt, sok új és hasznos infót”
„Nekem egymás véleménye volt fontos és a jó gyakorlatok, amiket alkalmazunk a munkánkban és a mindennapokban, inspiráló volt ezt látni”
„Megtanultam mások előtt jobban kifejezni a véleményem, illetve sok újdonságot tanultam a feminizmus történetéről.”